Nöjdhetsgaranti

Vi erbjuder dig nöjdhetsgaranti (eller pengarna tillbaka-garanti) på TopVue kontaktlinser

Om Du har beställt och provat TopVue kontaktlinser hemma, men inte är nöjd får du pengarna tillbaka för hela förpackningen. Återbetalning kan begäras inom 365 dagar efter frakt.

Villkor för återbetalning:

• Kontaktlinserna måste returneras till oss i en lämplig förpackning och oskadade
• Sändningen ska även innehålla ett bevis på köpet, utfärdat av webbutiken Alensa.se
• Nöjdhetsgarantin (eller pengarna tillbaka-garantin) gäller inte för andra förpackningar av TopVue linser!
• Alla returer av TopVue kontaktlinser kommer inkludera en fraktavgift som täcks av köparen.
• Sändningen måste innehålla ett förutbestämt antal kontaktlinser – se följande tabell:

Beställd förpackning Antalet linser du måste returnera
TopVue Daily (180 linser)172 oanvända linser
TopVue Daily (90 linser) 86 oanvända linser
TopVue Daily (30 linser) 26 oanvända linser
TopVue Daily (10 linser) 8 oanvända linser
TopVue Elite+ (180 linser) 172 oanvända linser
TopVue Elite+ (90 linser) 86 oanvända linser
TopVue Elite+ (30 linser) 26 oanvända linser
TopVue Elite+ (10 linser) 8 oanvända linser
TopVue Air (6 linser) 4 oanvända linser
TopVue Premium (6 linser) 4 oanvända linser
TopVue Monthly (6 linser) 4 oanvända linser
TopVue Monthly Plus (6 linser) 4 oanvända linser
TopVue Bi-weekly (6 linser) 4 oanvända linser
TopVue Premium for Astigmatism (6 linser) 4 oanvända linser
TopVue Premium for Astigmatism (3 linser) 2 oanvända linser
TopVue Air Multifocal (6 linser) 4 oanvända linser
TopVue Air Multifocal (3 linser) 2 oanvända linser
TopVue Air for Astigmatism (6 linser) 4 oanvända linser
TopVue Air for Astigmatism (3 linser) 2 oanvända linser
TopVue Color (10 linser) – utan styrka 8 oanvända linser
TopVue Color (10 linser) – med styrka 8 oanvända linser
TopVue Color (2 linser) – utan styrka 1 oanvänd lins
TopVue Color (2 linser) – med styrka 1 oanvänd lins
Skicka svara till # - Avbryt
#149
Rickard lindskog

Hej Har linser som inte är bra och faller inom nöjdhetsgarantin. Nu undrar jag vart jag skall skick tillbaks dem? Det står ochså att det kommer dras en fraktavgift som debiteras köparen. Detta undrar jag över. Jag betalar ju fraktkostnaden till er. Vänligen Rickard

#150
info@alensa.se

Hej Rickard, Tack för er fråga.

Vänligen skicka förpackningarna med linser som du inte är nöjd med, och som faller under till följande adress: Alensa.se (Regus Stureplan) Stureplan 4c Stockholm, 114 35

Glöm inte att lägga till en anteckning med ditt ordernummer och, om möjligt, en kopia av fakturan. Vi rekommenderar att du skriver ditt namn och adress, ifall det skulle bli komplikationer med frakten. Ta även kvitto från postkontorekt som bekräftelse av skickat paket. När paketet anländer till vårt lager, vanligtvis inom 2–3 veckor, kommer vi göra en återbetalning enligt nöjdhetsgarantin.

Med frakten menas att köparen står för frakten för att skicka tillbaka linserna. Vi kommer alltså inte debitera något extra för det.

PayPal Maestro Master Card VISA VISA Electron DHL Schenker Klarna
Top